Συχνές ερωτήσεις

ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΟΥΣ

Υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα;

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, υπάρχει στην σελίδα του προϊόντος.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να κρατήσετε στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκετε εύκολα, όταν θέλετε να τα αγοράσετε. Η wish list εμφανίζεται στο λογαριασμό του κάθε χρήστη σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη “αγαπημένα” καθώς επίσης και στο καλάθι αγορών.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Πως μπορώ να ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Οταν κάνετε την παραγγελία σας, θα μας αποσταλεί ένα e-mail στο οποίο θα καταγράφονται λεπτομερώς τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, καθώς και η διεύθυνση χρέωσής σας. Εμείς,  θα σας πάρουμε τηλέφωνο ή θα σας στείλουμε e-mail, για να την επιβεβαιώσουμε.

Πως μπορώ να ξέρω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Στον λογαριασμό σας και στο κουτί που γράφει “Παραγγελίες”, μπορείτε να δείτε συνοπτικά όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει.  Ειδικότερα στην στήλη που γράφει κατάσταση βλέπετε την εξέλιξή της παραγγελίας σας.

Στην παρακάτω λίστα παρατίθενται οι καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρίσκεται η παραγγελία σας:

  • Εκκρεμεί πληρωμή – Λήφθηκε η παραγγελία, δεν ξεκίνησε η πληρωμή. Αναμονή πληρωμής.
  • Αποτυχία – Η πληρωμή απέτυχε ή απορρίφθηκε (χωρίς πληρωμή) ή απαιτεί έλεγχο ταυτότητας (SCA). Λάβετε υπόψη ότι αυτή η κατάσταση ενδέχεται να μην εμφανίζεται αμέσως και να εμφανίζεται ως Εκκρεμεί έως ότου επαληθευτεί (π.χ. PayPal).
  • Επεξεργασία – Η πληρωμή ελήφθη (καταβλήθηκε) και το απόθεμα μειώθηκε. Η παραγγελία περιμένει την ολοκλήρωση. Όλες οι παραγγελίες προϊόντων απαιτούν επεξεργασία.
  • Ολοκληρώθηκε – Η παραγγελία ολοκληρώθηκε – δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.
  • Σε αναμονή – Αναμονή πληρωμής – το απόθεμα έχει μειωθεί, αλλά πρέπει να επιβεβαιώσετε την πληρωμή.
  • Ακυρώθηκε – Ακυρώθηκε από διαχειριστή ή πελάτη – το απόθεμα αυξήθηκε, δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω ενέργεια.
  • Επιστροφή χρημάτων – Επιστροφή χρημάτων από διαχειριστή – δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργεια.
  • Απαιτείται έλεγχος ταυτότητας – Αναμονή ενέργειας από τον πελάτη για τον έλεγχο ταυτότητας της συναλλαγής ή / και την ολοκλήρωση των απαιτήσεων SCA.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση μη διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε στο: 21 0623 1254 ή να μας στείλετε e-mail στο: info@b-italiano.gr

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από τη πλευρά σας, μέσα από τον λογαριασμό σας, στην επιλογή “Παραγγελίες”, μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες γα τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει. Η κάθε παραγγελία διαθέτει έναν μοναδικό κωδικό, ημερομηνία που πραγματοποιήθηκε, την κατάσταση στην οποία βρίσκεται την προκειμένη στιγμή, καθώς και το ποσό που χρεωθήκατε.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους παρακάτω τρόπους

  1. Μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς, αναφέροντας τους κωδικούς των επιθυμητών προϊόντων καθώς και τα μεγέθη.
  2. (Σύντομα) Με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες: Γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Maestro, Master Card, Visa και Western Union
    Τα στοιχεία των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών προστατεύονται μέσω online συστήματος ασφάλειας το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ενδέχεται να σας ζητηθεί να αποστείλετε αντίγραφο της ταυτότητάς σας καθώς και της κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την συναλλαγή (με εμφανή μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της εμπρόσθιας όψης και με καλυμμένα τα στοιχεία του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας CVV της πίσω όψης)
  3. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό για αγορές με απόδειξη άνω των 1.500€ ή με τιμολόγιο άνω των 500€.
    Η κατάθεση ή η μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς μας και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας (#XXXXX) ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.
    Εφόσον πραγματοποιήσετε την κατάθεση/μεταφορά του ποσού, χρειάζεται να μας αποστείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με e-mail στο info@b-italiano.gr και τίτλο «Κατάθεση για πληρωμή της παραγγελίας μου με αριθμό #XXXXX»
    Λογαριασμός: ΟΨΕΩΣ ΠΕΡΑΙΩΣ,
    Αριθμός λογαριασμού: 5030088987670
    ΙΒΑΝ: GR 7201720300005030088987670
    Ονομα δικαιούχου: Telesat A.E – B. Italiano

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊον αν δεν το θέλω;

Αυτό μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν συννενόησης, στο τηλέφωνο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία αποστολής, κατόπιν τηλεφωνήματος στο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.

Μπορώ να ακυρώσω ένα προϊόν;

Αν έχετε παραγγείλει ένα προϊόν από το e-shop μας, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, εφόσον ακόμα το προϊόν δεν έχει αποσταλεί με courier, κατόπιν τηλεφωνήματος στο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.

ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

Πότε μπορώ να παραλαβω ένα προϊόν;

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται εντός μίας (1) ημέρας στο Νομό Αττικής και για την υπόλοιπη Ελλάδα εντός 3-4 εργάσιμων ημερών, μέσω της εταιρείας Γενικής Ταχυδρομικής , εφόσον το προϊόν βρίσκεται σε απόθεμα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στο τηλέφωνο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.

Τι μεταφορικά πληρώνω για την παραγγελία μου;

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στο Νομό Αττικής και την υπόλοιπη Ελλάδα μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής. Για την Αττική τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για την υπόλοιπη Ελλάδα, τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 4€ ανά παραγγελία, ενώ για παραγγελίες άνω των 100€ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Στην περίπτωση επιστροφών η διαδικασία πραγματοποιείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στο τηλέφωνο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.

Κάνετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή δεν δεχόμαστε παραγγελίες από το εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στο τηλέφωνο 21 0623 1254 ή μέσω email στο info@b-italiano.gr.